Mediocritatea este plaga civilizaţiei.

Mediocritatea este plaga civilizaţiei. (John Fowles)

sâmbătă, 27 februarie 2010

Fereastra cu vise: citate , elogiu adus îndrăgostiţilor şi iubirii ca mijloc de devenire

Având în vedere că soseşte primăvara, cu toate că în sufletul meu şi poate al tuturor era de mult timp aşteptată, m-am gândit că e un bun prilej pentru a scormoni în dulapul cu amintiri, acel clasic dulap vechi al bunicii care se regăseşte în fiecare din noi, unde mereu putem scoate la iveală câte un giuvaer din trecut, care, la fel ca orice piatră nestemată nu îşi schimbă valenţa în timp, nici valorile. Sunt cuvinte, care spre deosebire de cele spuse, rămân într-o bulă de timp ce nu se degradează. Nu voi da titluri, nume, date...pentru că ceea ce contează este însemnătatea lor reală.

Şi primăvara aceasta e o ocazie să regăsim în noi sensibilitatea oricărei femei, care nu ar putea rămâne de neclintit în faţa acestor rânduri.
Ar putea fi totodată un răspuns la întrebarea De ce iubesc bărbaţii femeile?

"[...] Din gândurile mele salvate: 'Când o voi vedea din nou aş vrea să-i spun că n-am îmbrăţişat-o destul şi n-am sărutat-o destul. Asta simt acum. Nu ştiu dacă să o caut sau nu, uneori mă gândesc că aş vrea să o fur şi să o duc departe.'[...]"

"[...] Mi-ar place să vorbim despre lucrurile astea, seara înainte să dormim. Să avem cafeneaua noastră privată, în fiecare seară.[...]"

"[...] Mi-am făcut poză acum după ce am citit mesajul tău, dar nu cred că au ieşit la suprafaţă sentimentele care mă încearcă. Zâmbesc mulţumit în sinea mea, mi se umezesc ochii de fericire; dacă mai mulţi oameni şi-ar da seama de toate lucrurile pe care tu le conştientizezi acum, ar fi o lume mult mai frumoasă. De aceea vreau lacul, pădurea, casa şi pe tine. Să avem o lume perfectă, chiar dacă încăpem numai noi doi în ea. Mai am multe de învăţat, dar ce poate fi mai frumos decât cineva alături cu care să te poţi bucura din plin de esenţa vieţii. Acum ştiu că toată viaţa voi descoperi lucruri noi.
Vreau să ajungem la prima noastră ceartă ca să văd cum vom trece peste ea. E uimitor cum în astfel de momente spui ceea ce eu visez să descopăr la o femeie. [...]"

"Visele pe care le am cu ochii închişi sunt interpretabile şi reflectă ceea ce gândesc. Cele pe care le am cu ochii deschişi sunt mai importante.[...]"

"Ce ştii despre vremea noastră? [...]"

"De fiecare dată când te aşteptam să vii, începea să-mi bată inima într-un ritm alert. De fiecare dată încercam să o liniştesc: "e doar o fată, e doar o fată" [...]


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu